پیکه: مسی برابر سلتا بازی خواهد کرد/می توانیم با رفتن ژاوی کنار بیاییم

مدافع آماده این روزهای بارسلونا از بازی های دشوار آبی اناری ها در ماه آینده سخن گفت.

 به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل جرارد پیکه مدافع آماده این روزهای باشگاه بارسلونا در صحبت هایی با اشاره به مکالمه خود با لیونل مسی ابراز امیدواری کرد که وی در دیدار این هفته شاگردان لوئیز انریکه برابر سلتاویگو به میدان برود.

جرارد پیکه: مسی برابر سلتاویگو بازی خواهد کرد؛ می توانیم با رفتن ژاوی کنار بیاییم

من با مسی صحبت کردم و او خوشبین بود که بتواند برابر سلتا بازی کند. البته که تصمیم نهایی را پزشکان باشگاه خواهند گرفت، اما تا آن جا که می دانم حال او خوب است و مصدومیتش جدی نیست.

وی سپس پیرامون بازی های فشرده و دشوار آبی اناری ها در ماه آوریل نیز گفت: 

در مهم ترین مقطع فصل هستیم و بازی های پشت سرهم دشواری را در لالیگا و لیگ قهرمانان در پیش داریم.ما اگر می خواهیم که در نهایت به قهرمانی برسیم باید بتوانیم در تمام طول ماه آینده آمادگی خود را در بالاترین سطح حفظ کنیم. درست است که در پایان آوریل هیچ جامی را به دست نخواهیم آورد، اما احتمال دارد که شانس قهرمانی هر دو جام را از دست بدهیم.

این مدافع ملی پوش  همچنین درباره جدایی قریب الوقوع ژاوی در انتهای فصل نیز گفت:

ما در سال های اخیر پپ (گواردیولا)، تیتو (ویلانوا)، والدز و پویول را از دست دادیم، اما همچنان توانستیم که به روند خود ادامه دهیم. رفتن ژاوی به معنای رفتن بخش عمده ای از شیوه و هویت باشگاه است، اما زندگی جریان دارد و تیم توانایی غلبه بر فقدان او را دارد.

گفتنی است وی در نهایت پیرامون شرایط شخصی خود در این مقطع از فصل نیز این گونه سخن گفت:

احساس فوق العاده ای دارم. از هر نظر چه شرایط فیزیکی، چه شرایط روحی و چه از نظر اعتماد به نفس در بهترین وضعیت قرار دارم. من احساس می کنم که برای تیم مفید هستم و می توانم که به همبازیانم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.